برادر

ساخت وبلاگ

يکي از راه‌هاي شگفت‌انگيز که مي‌توانيد مراقبت از خود را تمرين کنيد، خريد گل براي خودتان است. گل ها فوراً خلق و خوي را تقويت مي کنند، اما اغلب فقط براي مناسبت هاي خاص، تعطيلات يا به عنوان هديه اي که بايد دريافت کنيد در نظر گرفته مي شوند. خريد گل براي خود مي‌تواند قدرت‌بخش باشد و عزت نفس شما را بالا ببرد، به خصوص اگر احساس ناراحتي مي‌کنيد. با خريد دسته گل تازه نيز محيط اطراف شما را با رنگ و عطر گلها زيباتر مي کند.

خودمراقبتي چيست؟

خودمراقبتي در نهايت حول اين ايده است که عمداً براي مراقبت از خود وقت بگذاريد. اين مي تواند تمام زمينه هاي سلامتي شما را شامل شود - جسمي، ذهني و عاطفي. از آنجايي که زندگي به همان اندازه ديوانه کننده است، مردم اغلب از يکي، اگر نگوييم همه آن بخش ها، غفلت مي کنند. در نتيجه، آنها اغلب احساس مي کنند که احساس خوبي ندارند.

همه ما نيازها و ترجيحات منحصر به فردي داريم و "مراقبت از خود" مي تواند از فردي به فرد ديگر بسيار متفاوت باشد. تمرين مراقبت از خود مي تواند به سادگي زود خوابيدن، پياده روي در جنگل يا لذت بردن از يک فنجان چاي گياهي باشد. هدف نهايي مراقبت از خود اين است که خود را سالم و شاد نگه داريد.

چگونه گل ها مي توانند نوعي مراقبت از خود باشند

خريد گل براي خود مي تواند بخشي مفيد از روال خودمراقبتي شما باشد به دلايل مختلفي از جمله:

تقويت کننده خلق و خو

تحقيقات نشان داده است که گل ها به طور مداوم به افزايش خلق و خوي افرادي که گل ها را دريافت مي کنند کمک مي کند. نه تنها دريافت گل احساس خوبي دارد، بلکه گل‌ها باعث مي‌شوند افراد واقعاً لبخند بزنند و مي‌توانند تأثيرات مثبت پايداري بر نگرش افراد ايجاد کنند.

توانمندسازي

از آنجايي که گل‌ها معمولاً به عنوان هديه‌اي در نظر گرفته مي‌شوند که فقط به شخص ديگري داده مي‌شود، بسياري از مردم با ايده خريد آن‌ها براي خود دست و پنجه نرم مي‌کنند. با اين حال، اين مي تواند خريد گل براي خود را نيز بسيار قدرتمند کند.

 خريد گل

 

تبليغ

از نظر بصري دلپذير

چه از فرآيند انتخاب گل براي دسته گل لذت ببريد و چه ترجيح مي دهيد چيدمان طراحي شده توسط تيم ما را انتخاب کنيد، گل ها راهي شگفت انگيز براي روشن کردن هر اتاقي هستند. هنگامي که دسته گل خود را با مراقبت بهتر از خود مرتبط مي کنيد، آنها همچنين مي توانند به بهبود روحيه شما کمک کنند. ديدن گل هايي که براي خود خريده ايد مي تواند احساس خوبي در شما ايجاد کند و يادآور اين باشد که در حال تمرين مراقبت از خود هستيد.

شکل "درمان کردن خود"

يکي از بهترين راه‌هايي که مي‌توانيد خودمراقبتي را تمرين کنيد اين است که هر از چند گاهي خود را درمان کنيد. خيلي اوقات، مردم منتظر يک دستاورد بزرگ يا يک رويداد مهم هستند تا خود را جشن بگيرند يا به خود پاداش دهند. با اين حال، خريد گل هاي مورد علاقه شما مي تواند يک روز معمولي را به مناسبت خاص خود تبديل کند.

امروز براي خودتان گل بخريد

افزودن خودمراقبتي به روال خود مي تواند به سلامت کلي شما کمک زيادي کند. خواه به دنبال ارتقاي خلق و خوي خود، احساس قدرت، يا روشن کردن محيط اطراف خود باشيد، خريد گل براي خود بهترين گزينه براي تمرين مراقبت از خود است.

به تجربه خود با گل فکر کنيد. زماني را به ياد بياوريد که شريک زندگي تان در روز ولنتاين يک دسته گل رز قرمز دوست داشتني به شما داد يا دوستانتان سبدي از گل هاي مورد علاقه تان را براي تبليغ برايتان فرستادند. يا اگر گل دريافت نکرده ايد، فقط مزارع زيباي اسطوخودوس در فرانسه يا صحنه معروف نرگس هاي شيرازي را تصور کنيد. شما نمي توانيد حس مثبتي نداشته باشيد.

در  سيتي گل ، ما اينجا هستيم تا به شما کمک کنيم گل‌ها و گياهاني را پيدا کنيد که به اندازه ما دوست داريد. از خريد دسته گل گرفته تا گل هاي داخلي که مي توانيد در خانه پرورش دهيد، ما تمام نيازهاي گل شما را پوشش داده ايم. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع گل ها و چيدمان هاي پيشنهادي ما يا کسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات ما، اينجا با ما تماس بگيريد

منبع :  https://www.salameno.com/news/55383703/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

https://unsplash.com/@marriotkeziah3
https://www.eveote.com/shard/s562/sh/3998ce44-e8e4-327d-0dd3-879e6aee3188/b98e4a5f180464f1f24b35162646c6a3
https://www.liveinteet.ru/stat/citygol.com/
https://coub.com/marriotkeziah3
https://giphy.com/channel/MarriotKeziah3
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/52e0b96d-1a66-4067-848d-d1064ea5e670/Marriot-K
https://www.fanfiction.net/~marriotkeziah3
https://seekingalpha.com/user/57087750/Idea
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://www.spreaker.com/user/16703495
برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 165 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:47

لينک شکسته ( Broken Link) چيست؟

لينک شکسته يک مرجع يا پيوند در اينترنت است که به مقصدي اشاره مي کند که ديگر نمي توان به آن رسيد.

هدف پيوند مي تواند يک وب سايت يا يک فايل باشد. معمولاً کاربراني که بر روي لينک شکسته کليک مي‌کنند، پيام خطايي با کد وضعيت «404 Not Found» يا «410 Gone» دريافت مي‌کنند.

اگر يک وب سايت داراي تعداد زيادي لينک شکسته باشد، مي تواند منجر به کاهش ارزش SERP شود. مترادف پيوند شکسته نيز «پيوند مرده»، «لينک معيوب» يا «لينک گمشده» است.

 

لينک هاي شکسته چگونه ايجاد مي شوند؟

broken links مي توانند دلايل مختلفي داشته باشند. در اينجا ما پنج پديده رايج را فهرست مي کنيم:

 

            URL به فايلي اشاره مي کند که ديگر نمي توان از طريق سرور به آن دسترسي پيدا کرد زيرا يا تغيير نام داده، منتقل شده يا به طور کامل حذف شده است.

            دامنه ارجاع به تازگي ثبت شده است و هنوز محتوايي ندارد. در نتيجه، پيوندها به URL هاي قديمي کار نمي کنند.

            دسترسي به صفحه هدف امکان پذير نيست زيرا سروري که در آن قرار دارد داراي مشکلات شبکه است يا بازسازي شده است.

            ارجاع به صفحه هدف نادرست است زيرا URL به درستي املا نشده است يا پايان آن به اشتباه اضافه شده است، به عنوان مثال. ب. ".html" به جاي ".php"

            دامنه صفحه فرود رفع شده يا از ثبت خارج شده است. اين مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد: يا اپراتور از اين کار صرف نظر کرده است يا هزينه هاي ميزباني را پرداخت نکرده است.

 

چرا تعمير لينک هاي خراب مهم است؟

هنگامي که محتواي يک وب سايت به روز باشد و به عنوان مثال، ربات هاي موتورهاي جستجو مانند بازديدکنندگان انساني از آن قدرداني مي کنند. به عنوان مثال، پس از کليک بر روي پيوندي در SERP يا در صفحه ديگري، مي توانند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا کنند. اساساً آنچه براي کاربران خوب است/خوب نيست براي ربات ها نيز خوب است/خوب نيست.

 

بنابراين اگر لينک‌هاي مرده در يک وب‌سايت يا به آن انباشته شوند، تجربه کاربر و همچنين قابليت استفاده مختل مي‌شود. براي موتورهاي جستجو مانند گوگل يا بينگ، لينک هاي مرده در SERP ها تجربه کاربر را مختل مي کند، بنابراين صفحه هدف منفي رتبه بندي مي شود. زيرا ارائه دهندگان موتورهاي جستجو مي خواهند بهترين نتايج ممکن را در اختيار کاربران خود قرار دهند. بنابراين پيوندهاي مرده بر کيفيت تأثير مي گذارند.

 

اگر لينک‌هاي مرده در يک وب‌سايت حذف نشوند، خزنده‌ها هر بار که از وب‌سايت بازديد مي‌شود، دوباره آن‌ها را دنبال مي‌کنند. به همين دليل، ممکن است صفحات هدفي که ديگر وجود ندارند، در فهرست يک موتور جستجو باقي بمانند.

 با کمک نقشه سايت XML، موتورهاي جستجو هميشه مي توانند يک نماي کلي به روز از همه پيوندها (عملکرد) در يک دامنه داشته باشند.

 

چگونه مي توان لينک هاي خراب را تشخيص داد؟

 

پيوندهاي شکسته را مي توان هم به صورت دستي و هم با ابزارهاي رايگان  مهدي نجاري رايج مانند Xenu's Link Sleuth (TM) در وب سايت خود پيدا کرد. برخي از سيستم هاي مديريت محتوا مانند وردپرس نيز مي توانند با افزونه هاي مناسب ارائه شوند که به طور قابل اعتمادي جستجوي لينک هاي شکسته را به عهده مي گيرند. اگر در حين گشت و گذار يا تحقيق در مورد کلمات کليدي، پيوند شکسته اي را کشف کرديد، اغلب مي توانيد صفحه هدف اصلي را با استفاده از به اصطلاح Waybackmachine پيدا کنيد يا اگر پيوند اخيراً به يک پيوند مرده تبديل شده است، آن را در کش گوگل جستجو کنيد.

 

 

چگونه مي توان از لينک هاي شکسته جلوگيري کرد؟

 

يکي از روش ها براي جلوگيري از لينک هاي شکسته در SERP ها ارسال نقشه سايت با فرمت XML به موتورهاي جستجو با تمام صفحات فرعي موجود در دامنه است.

به صورت اختياري، يک نقشه سايت جداگانه نيز مي تواند فقط براي تصاوير منتقل شود. پيش نياز اين کار براي گوگل z است. B. يک حساب کاربري براي Webmaster Tools.

 

هر کسي که لينک بيلدينگ انجام مي‌دهد بايد مطمئن شود که تمام صفحات فرعي پروژه‌شان قابل دسترسي هستند، به خصوص پس از راه‌اندازي مجدد يا طراحي مجدد وب‌سايت. لينک هاي خروجي نيز بايد در فواصل زماني معين از نظر لينک هاي شکسته بررسي شوند.

 

با تغيير مکان فايل‌ها، مديران وب‌سايت‌ها بايد تمام پيوندهايي را که به آنها اشاره مي‌کنند، به‌روزرساني کنند. اگر آدرس هاي اينترنتي يک دامنه تغيير کرد، توصيه مي شود ابتدا از تغيير مسير 301 از طريق فايل htaccess.

 براي ارجاع از صفحه قديمي به صفحه هدف جديد استفاده کنيد. اين تضمين مي کند که بازديدکنندگان تقريباً به طور نامحسوس به محتواي جديد هدايت مي شوند.

 

 

لينک هاي شکسته به عنوان بخشي از استراتژي سئو

 

به عنوان بخشي از يک استراتژي سئو، لينک هاي شکسته مي توانند در ساختن خطوط نقش داشته باشند. لينک مرده با لينک جديد جايگزين مي شود. ابتدا، صفحاتي مشخص مي شوند که به دليل انباشتگي پيوندهاي شکسته که به منابع خارجي منتهي مي شوند، برجسته مي شوند.

 اين کار از طريق جستجوي کلمه کليدي و به دنبال آن تحقيق براي 404 صفحه انجام مي شود. يک جستجوگر پيوند مي تواند در اين مورد کمک کند. در نهايت، کساني که مسئوليت سئو را بر عهده دارند بايد به مدير وب سايت مربوطه نامه بنويسند و توجه آنها را به لينک هاي مرده موجود جلب کنند و در عين حال محتواي خود را ارائه دهند که مي تواند به آن لينک شود.

 

پيش نيازهاي يک استراتژي موفقيت آميز لينک سازي با استفاده از لينک هاي شکسته، محتواي با کيفيت بالا و تمايل افراد خطاب به لينک دادن به هدف جديد است. در صورت موفقيت، هر دو طرف از چنين اقدامي سود مي برند. زيرا ارائه دهندگان لينک خطاهاي 404 را حذف مي کنند و گيرندگان لينک يک بک لينک جدي دريافت مي کنند.

https://llk.dk/rkjfup

https://t.ly/eoda

 

https://www.atlasobscura.com/users/lacyraley2

https://trello.com/u/lacyraley2

https://www.diigo.com/user/lacyraley2

https://www.blogtalkradio.com/lacyraley2

https://www.viki.com/users/lacyraley2_704/about

https://visual.ly/users/lacyraley2/portfolio

https://audiomack.com/lacyraley2

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9q_qvdOyeXXLenGWMYssQw

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8oz1dog6o?live

https://slides.com/lacyraley2

https://500px.com/p/lacyraley2?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/LacyRaley2

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:45

 

تفاوت مهم لامپ ال اي دي با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهيد لامپي براي خانه يا دفتر خود بخريد، اما اطلاعات کافي براي انتخاب روشنايي که نيازهاي شما را برآورده مي کند، ريد. خواندن اين مقاله راهنماي کاربر مختصري براي شما خواهد بود.

ابتدا بايد دانشي در مورد ويژگي هاي اصلي لامپ ال اي دي (لامپ ال اي دي) و لامپ صرفه جويي در انرژي (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافي يک خريد مناسب انجام دهد.

مقايسه لامپ هاي LED و لامپ هاي صرفه جويي در انرژي را مي توان از چند لحاظ مورد بررسي قرار داد، اما مهم ترين آن ها شامل پارامترهاي زير است:

بهره وري انرژي لامپ

عوامل محيطي و بهداشتي

زندگي لامپي

• قيمت و هزينه هاي لامپ

 

بهره وري انرژي لامپ

خروجي نور يا بازده يک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژي الکتريکي آن است. به عنوان مثال يک لامپ ال اي دي حباب ??? وات با نوردهي لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهي ?? دارد.

در لامپ هاي فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجي نور ?? لومن بر وات است، در حالي که در برخي فناوري هاي لامپ ال اي دي، به ??? لومن در هر وات مي رسند. در لامپ هاي ال اي دي نوع SMD، خروجي نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراين لامپ هاي ال اي دي را مي توان لامپ هاي فوق العاده کم مصرف ناميند. مصرف برق سالانه يک لامپ ال اي دي با ???? لومن ??? کيلووات ساعت است، در حالي که در همين شرايط يک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کيلووات ساعت برق مصرف مي کند تا همان مقدار لومن را تامين کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زيست محيطي و بهداشتي (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ هاي فلورسنت مي توانند از نظر جسمي براي مردم مضر باشد. پرتوهاي فرابنفش ساطع شده توسط لامپ هاي فلورسنت مي توانند بيماري هايي مانند اوتيسم، لوپوس و سرطان پوست را تشديد کنند. لامپ هاي فلورسنت فشرده حاوي جيوه هستند. بنابراين تخريب غيرمسوخ آنها و ترک آنها يا شکستن آنها در طبيعت منجر به آلوده کردن محيط زيست و ايجاد مشکلاتي براي انسان ها و ديگر انسان هاي زنده مي شود.

نور لامپ هاي ال اي دي اشعه ماوراي بنفش ساطع نمي کند. برخلاف ديگر لامپ هاي گازي و مايع از فناوري نور حالت جامد در ساخت لامپ هاي ال اي دي استفاده مي شود به همين دليل اين نوع روشنايي مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ هاي ال اي دي از فناوري هاي بدون سرب و صرفه جويي در انرژي استفاده مي شود، بنابراين روشنايي LED به عنوان چراغ سبز شناخته مي شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:11

لینک دوستان

خبرنامه